10.4.13

Callegari revija i OOTD

Ove subote, 6.4.2013. pozvana sam na svečanu promociju polaznika škole Callegari u sklopu koje je održana i modna revija polaznika (jedan od glavnih razloga zašto sam išla). Promocija je održana u Zagrebu, u klubu "Buena vista".
Domaćica i voditeljica programa bila je Marijana Batinić koja me ugodno i pozitivno iznenadila svojim voditeljskim sposobnostima; bila je zabavna, opuštena i uz nju su dosadniji dijelovi sa pričom puno brže prošli :)

Modne kreacije su bile na temu "večernja & koktel haljina", neke su mi se svidjele, neke baš i ne, ali kao i uvijek, to je stvar ukusa. U nastavku se nalazi par fotografija, a cijelu galeriju možete pogledati ovdje.


Ovako je to izgledalo na putu :)





Prije revije na ručak uz margarite ;)



Moj outfit ;)



Backstage
Marina Ljubojević, Marijana Batinić i Ana Maria Ricov



Marina Komesarović u Lukabu haljini



I počinje revija...







Ostatak fotografija možete pogledati ovdje.

1 comment:

  1. Ti si meni izgledala bolje od manekenki na pisti ;) A i margarite su mi privukle pažnju :D

    ReplyDelete