8.1.13

Učinkoviti peeling za nula kn :)



Isprobavajući različite peelinge za lice praktički sam odustala od traženja odgovarajućeg jer niti jedan mi nije davao zadovoljavajuće rezultate. Ovo ljeto sam ipak na kraju pronašla jedan koji mi odgovara (Turski peeling od Lilith) o kojem ću pisati neki drugi put. Trenutno sam ga potrošila, a dok ne naručim novi opisat ću vam kako se u međuvremenu snalazim. Sigurna sam da većina vas već zna za ovu tehniku, ali za one koji ne znaju možda im bude zanimljiva :)

Peeling lica obično radim 2-3 puta tjedno i to obavezno odmah nakon tuširanja. Čim izađem iz tuša mali dio ručnika smočim mlakom vodom i lagano kružnim pokretima pređem preko lica i usana. Po potrebi, na nekim dijelovima lica se duže zadržim. To radim što brže da mi se lice ne osuši i da što prije stavim kremu. Trenutno koristim kremu od smilja o kojoj sam već pisala. Kremu koristim za dan i noć, s tim da prije spavanja kao dodatni sloj nanesem još i Bepanthen mast na osjetljivije dijelove lica kao što je područje oko očiju i obrazi. I to je to, brzo i učinkovito :)

4 comments:

  1. Mami me ovaj turki piling...jedva čekam recenziju ;)

    ReplyDelete
  2. imam ga i ja,i odličan je :)

    ReplyDelete
  3. Tek sam sad pronašla tvoj blog i odličan je! :D Super su ti videi. :)

    ReplyDelete