27.11.12

Loreal Color Riche Les Ombres sjenila - S3 Disco Smoking




Tekstura sjenila je glatka i svilenkasta te omogućuje precizno nanošenje na oči. Boje su intenzivne i savršeno se blendaju. Kako su sjenila dosta pigmentirana nije potrebna velika količina kako bi se intenzitet boje vidio. Sjenila imaju jako malo shimmera, ali na očima izgledaju svilenkasto/mat.
Pakiranje uključuje četkicu za nanošenje s dvostrukim vrhom; s jedne se strane nalazi klasična spužvasta četkica za dobro razmazivanje boje, a s druge tanak kist za učinak tuša.



Ovdje sam za bazu koristila Essence I love stage i Alverde highlighter-stift olovku preko cijelog kapka kako bih postigla maksimalni intenzitet boja, ali s obzirom da su boje toliko jake, nije čak potrebna nikakva baza. U unutarnji kut oka sam nanijela ljubičasto sjenilo, na sredinu kapka ružičasto i na vanjski dio ispod obrva žuto sjenilo i sve dobro izblendala. Ispod obrva sam nanijela svijetlo sjenilo Kaeo  5 nude feeling, te uz trepavice tanku crtu Essence 2 in 1 eyeliner. Na donji dio kapka odnosno ispod oka nanijela sam crno sjenilo i za kraj Lorealovu Volume Millions maskaru.



Na usnama sam kombinirala 2 ruža: Lancome rouge a levres absolu 47 i Max Factor Pink Brandy 825, te preko Lorealovo sjajilo Glam Shine Fresh - fresh fuchsia 116.

I za kraj...ja sam jako zadovoljna ovim sjenilima, te mi se sviđaju i ostale kolekcije (Smoky i Luminous)  koje možete pogledati ovdje.

Jeste probale koja od ovih sjenila? Kakvi su vaši dojmovi?



No comments:

Post a Comment