21.11.12

Lilith Prirodna Kozmetika - Smilje krema za lice za sve tipove kože

Prije nekoliko mjeseci otkrila sam Lilith Prirodnu Kozmetiku te se odlučila na kupovinu par proizvoda. Iako sam oduševljena i zadovoljna sa svim proizvodima, izdvojila bih smilje kremu za lice. Radi se o višenamjenskoj kremi koja pomaže pri regeneraciji kože, zaglađivanju bora, smirivanju akni, matiranju i osvježavanju kože.


Ono što bih izdvojila kao najveće prednosti jest prihvatljiva cijena (45kn), radi se o proizvodu na prirodnoj bazi, a krema je namijenjena za sve tipove kože.
Ja imam mješovitu kožu, znači klasična masnija t-zona, a suhi obrazi, tako da preko ljeta ovu kremu nanosim u tanjem sloju, a preko zime stavim malo više kreme. 

Sviđa mi se što je krema lagana i vrlo lako se upija, a ovisno o tome koliko je mom licu potrebno hidratacije, toliku količinu i nanesem. Trenutno kremu koristim za dan i za noć, ali imam u planu isprobati kremu Marelica & Kajsija kao noćnu kremu...javim dojmove :)

Kako svakodnevno nanosim tekući puder (Revlon ColorStay), ova krema se pokazala kao vrlo dobra baza, a koža mi dobije onaj zdravi sjaj.

Svakako je preporučujem i to za sve tipove kože, samo pazite u kojoj količini je nanosite. 
Kremu možete naručiti preko Lilith Prirodna Kozmetika facebook stranice.
Jeste isprobali ovu kremu? Koja je vaša omiljena krema? 


6 comments:

  1. Neki dan sam uzela pakung za kosu, za sad sam ga jednom koristila, nevjerovatno mirisi, a ndam se i uskoro vidljivim rezultatima

    http://acid-bath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kako naruciti lilith mimo fejsa-koji nemam?

    ReplyDelete
  3. Upravo sam u procesu mahnitog pregledavanja Lilith albuma/kataloga na Fejsu i spremam se na prvu narudžbu. Planiram se okrenuti prirodnim proizvodima jer ovi "umjetni", da ih tako nazovem, ne pomažu mojoj koži. Hvala na postu :)

    ReplyDelete