8.10.12

Loreal Made for me Naturals brow & duo eye shadow


Loreal Made for me Naturals brow & duo eye shadow sastoji se od 3 sjenila:
Dva sjenila za oči - svjetlije za područje ispod obrva i unutarnji kut oka
                             - tamnije - za pregib oka

Jedno sjenilo za obrve


Uz proizvod se dobije mali aplikator za nanošenje sjenila na oči, te mala četkica za nanošenje sjenila na obrve. Smatram da su četkice dobre za svoju svrhu i sjenila se njima lako nanose.

Što se tiče općenito samih sjenila, po meni svjetlija sjenila bi mogla biti malo više pigmentirana, a pigmentacija tamnijih sjenila je sasvim ok i njima sam zadovoljna. Sjenila se lako blendaju i ostavljaju dojam prirodnog looka.

Oba sjenila za oči nisu mat, imaju malo shimmera, ali ne previše, kao što vidite na slikama.
Sjenilo za obrve je, naravno, mat.


1. Loreal Made for me Naturals brow & duo eye shadow - Blondes 401


Ova tri sjenila najviše koristim i sve nijanse mi odgovaraju.


2. Loreal Made for me Naturals brow & duo eye shadow - Light Brunettes 402


Kod ovih sjenila najmanje mi odgovara nijansa sjenila za obrve, smatram da je previše smeđa, odnosno, trebala bi biti više siva smeđa. Ostale dvije mi odgovaraju.


3. Loreal Made for me Naturals brow & duo eye shadow - Dark Brunettes 403


Najmanje koristim ova tri sjenila, jer su za moju put pretamna, ali što se tiče nijansi, smatram da savršeno odgovaraju tamnoputijim curama.

Smatram da su ova sjenila savršena za dnevni makeup, meni osobno najviše odovaraju za plavuše; njima sam najviše zadovoljna.

Cijena: oko 85kn, ali često znaju biti na sniženju :)


Ako vas zanima kako sjenila izgledaju na očima, možete vidjeti u mom videu:




U drugom videu sam koristila sjenilo za obrve - za plavuše:




Da li ste probale neke od ovih sjenila? Kakvi su vaši dojmovi?
Ako imate dodatnih pitanja, slobodno napišite u komentarima :)



No comments:

Post a Comment